sobota 15. srpna 2020

Kdo jsem já, Rokio

Moje povolání je dělník na zkrácený úvazek, malý investor, prodejce moderního umění a mimo jiné také bloger.

Jsem absolventem oboru Obchodní akademie a mezi moje školní úspěchy patří 2. místo v soutěži Finanční gramotnost v okresním kole, 2. místo v běhu do kopce Karolínka cup (ut) a 2. místo v páce.

Mé pracovní zkušenosti zahrnují hlavně brigády přes léto na pozici dělníka při mém studiu na OA a několik měsíců v oblasti prodeje v potravinářské prodejně.

Hned v 19-ti letech jsem se začal zaměřovat na investování, prodej moderního umění, blogování a v posledních několika měsících i o kryptoměny. Aktuálně mám 0,05 Bitcoinu a pasivní příjem 15.000 satoshi za měsíc (satoshi = nejmenší jednotka Bitcoinu).

Mezi moje tři největší úspěchy patří dosažení vojenské medaile za pochod na 70 kilometrů s baťohem (v době dosáhnutí plnoletosti), ujití dlouhé túry z Kolína do Znojma se svým otcem a odmaturování s průměrným prospěchem.

Mým celoživotním snem je stát se korunovým milionářem, získat dostatek financí na nákup bytu pro mamku a vlastnit celý jeden Bitcoin.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za dobrotu na žebrotu

Byl jednou jeden velmi bohatý král. Jmenoval se Bedřich. Tento monarcha byl sice zámožný, ale stejně tak štědrý. Přispíval na chudé a potř...